De fleste liker å gjøre seg kjent med et verktøy før man kjøper. I eByggesøk Proff har du muligheten til å prøve deg frem i en digital byggesøknadsløsning - uten at det koster deg en krone.
Tidligere denne måneden inviterte Andrea Sørdal Wist (produktleder for eByggesøk) og Kenneth Øyen-Eriksen (kundeansvarlig) til et gratis webinar, med gjennomgang av eByggesøk Proff for nye og eksisterende brukere. Det ble i tillegg demonstrert enkeltfunksjoner, som automatisk integrert plankart, forenklinger i arbeid med gjennomføringsplan og en av de mest populære skjemaene som brukes: Supplering av søknad.
Her får du tilgang til gratis webinar.
Flere kommuner krever søknader via godkjente søknadsløsninger
Flere kommuner stenger for byggesøknad per e-post, og pågangen på eByggesøk Proff er stor - til tross for utfordringer og svingninger i byggebransjen. Gevinsten ved å gå over til digitale søknadsløsninger gjør seg gjeldende, for både kommune og næringsliv.
🔗 Les mer om eByggesøk Proffs prismodell: Når blir man egentlig fakturert?
I webinaret kan du blant annet se:
- Sømløs oppstart: Kom i gang raskt og enkelt med eByggesøk Proff.
- Opprettelse av prosjekt: Hvordan du enkelt kan opprette ditt første prosjekt og byggesak, samt sende søknad og nabovarsel.
- Automatisk validering: Løsningen har innebygd automatisk validering som sikrer at alle krav og regler følges, så du kan være trygg på at søknaden din er korrekt.
- Veiledning underveis: Få god veiledning gjennom hele prosessen, slik at du alltid vet hva du skal gjøre.
- Effektiv gjennomføringsplan: Vi deler tips til funksjoner i løsningen som sparer deg for tid i søknadsprosessen.